Om de PR

Oamenii pun etichete. Asta e inevitabil si nu e tot timpul rau. Mai nou, la o bere am fost etichetat si eu “om de PR”. Dupa cateva intrebari scurte am aflat si cateva dintre caracteristicile unui astfel de om 🙂

(1) Este “alunecos”. Nu reusesti sa aflii ceva de la el daca nu vrea; reuseste sa evite raspunsul sau sa iti dea unul vag.

(2) Este/pare ocupat. Spune ca are mereu putin timp la dispozitie; e vesnic agitat.

(3) Arata bine. Am vazut cu totii, la diferite evenimente, blonde lascive care erau “de la agentie”. Si baietii? :p

Cam atat a iesit din prima discutie despre subiect, dar promit sa aprofundez. Astept si de la voi alte caracteristici…

0 thoughts on “Om de PR

  • 90% din tinerii care se inscriu la facultatile de comunicare (mai bine zis la facultatea de SNSPA Ogilvy) inteleg prin PR sau advertising trei lucruri: sa ocupe un birou elegant, poate dintr-un centrul de afaceri nou construit sau dintr-o vila pe Kiseleff, sa se imbrace office de luni pana joi si casual vinerea si sa promoveze marci de mare prestigiu, de la Mercedes, Logines sau Peroni in sus. Altceva e aproape degradant, PR-ul nu poate fi sinonim cu marci mai putin importante sau cu produse – Doamne Fereste! – cum ar fi painea sau parizerul. Cei care isi dau seama in timpul facultatii de realitatea de dincolo de mit sunt fericiti, pentru ca majoritatea exemplelor practice din scoala sunt tot despre marile companii care au devenit extraordinare.

  • Inteleg exact ce zici. Cam asta este si perceptia pe care o ai cand termini ASE-ul. Singurele companii din lume sunt Coca-Cola, Airbus, Fuji si McDonalds. Ah da, si sa nu uit de vesnicele diferente culturale intre SUA si Japonia.

    Ah…Allen…e vineri azi si eu sunt casual. 😛 Sunt tot timpul casual deci nu intru (sper) in categoria de care vorbesti tu.

Leave a Reply