Cum sa faci sport acasa

Vorbeam la un moment dat despre cum sa incepi sa faci dinou miscare daca simti ca ai alunecat pe o panta “couch potato”.

Daca timpul nu iti permite sa mergi la sala in oras poti oricand sa incepi sa lucrezi acasa.

Eu am optat pentru varianta asta si sunt multumit: e mai ieftin, pot sa controlezi timpul mai bine, e mai amuzant pentru ca descoperi exercitii noi, etc. Totusi, pentru a avea rezultate va sugerez sa incepeti sa traiti in general mai sanatos si sa faceti mai multa miscare. O sa revin pe tema asta.

Iti trebuie cateva lucruri de baza:

1. Un mic spatiu in care sa poti lucra. 2 m patrati sunt mai mult decat suficienti pentru inceput.

2. Materiale de lucru. Pentru inceput iti ajung urmatoarele: 1 saltea mica, 2 gantere mai usoare, 2 gantere mai grele, o minge medicinala gonflabila. Astea costa in jur de 250 RON. Pe masura ce prinzi gustul iti poti lua si o bancuta pentru exercitii mai complexe, haltere, bicicleta medicinala, etc.

3. Know-how. Evident, trebuie sa stii ce exercitii sa faci, cum sa le faci corect, etc. Aici recomand mai multe surse de informare: revista Mens Health (biblia mea :D), website-ul Getfit si diverse bloguri specializate (Cristian Margarit).

4. Foarte multa ambitie si perseverenta!

SFAT: Daca vi se pare greu sa incepeti, incercati sa faceti exercitiile in fata televizorului/calculatorului in timp ce va uitati la un film.

PENTRU FETE exista intotdeauna si varianta tae-bo, pilates sau alte programe video pe care le pot face pe saltea, in fata calculatorului.

0 thoughts on “Cum sa faci sport acasa

  • 5. Stati acasa, pe canapea in tot timpul liber. Uitati-va la TeVeu’ sau la un film pe compiutar. Mancati numai chips-uri cu minim 5 E-uri, pizza cu sunca, ceafa de porc, biftec, pastrama de oa’e, ciorba de burta, shaorme, mec. Beti numai sucuri carbogazoase, cu mult zahar. Coca cola este perfect. Daca este neaparat nevoie sa iesiti din casa (cel mai bine este sa evitati iesirile), folositi neaparat masina personala sau taxi, in cel mai rau caz un troleu sau metrou (nu e bine sa stati in picioare). Niciodata nu va deplasati mai mult de 100 m pe zi cu pejosu’.

Leave a Reply