Tura Plaiul Foii

Am facut o tura saptamana trecuta cu bicicletele prin Piata Craiului, Plaiul Foii mai exact. Am fost 3/4 din echipa care va participa la Carpathian Adventure de anul asta, dar experienta ne-a prins bine.

Vineri pe seara , am plecat din Brasov spre Zarnesti. Am pedalat vreo 30 km pe asfalt & 12 km pe drum de tara neasfaltat, ajungand pe la ora 22.00 la cabana.  A doua zi sambata am plecat cu ganduri sa ajungem la Cabana Curmatura. Un traseu care pe harta parea accesibil pe teren a fost de fapt infernal. O catarare continua de mai mult de 20 km, cea mai mare parte pe drum forestier, cu bolovani mari sau grohotis in care pierdeai orice aderenta. Am urcat 80% din panta dupa care am cedat. Din cauza unei idiotenii – mi-am uitat suspensia blocata – am pedalat si am obosit mai mult decat coechipierii mei, si am cedat primul. Coborarea a fost spectaculoasa. La inceput mai stresat dar dupa 5 km am luat mainile de pe frane si am coborat “blana” pana jos. Am prins vreo 40 km/h pe drumul forestier si 65 km/h pe asfalt.