Primul meu crash training

După antrenamentul din w/e trecut, eram dator cu o detaliere pe zile și să vă spun cum am trecut prin primul meu crash training.

Fiind prima dată, m-am gândit să nu mă formalizez foarte mult și să fac un antrenament ghidat doar după câteva principii:

  • 4 zile
  • În fiecare zi, câte 2 sporturi
  • Intensitate mare, ritm comparativ cu o cursă sprint + încălzire/răcire
  • Mare atenție la accidentări și la nivelul de oboseală. Eram pregătit să renunț oricând la celelalte zile de antrenament dacă simțeam că ceva nu este bine
  • Having fun!

Ziua 1. Din cauză că am ajuns seara în Brașov și a mai și plouat nu am reușit să fac decât alergare în prima zi. 9 km pe dealuri, sprinturi, coborâri etc.

Ziua 2. Am fost la bazinul olimpic de la Paradisul Acvatic. Speram să fie despărțit pe culoare dar când am ajuns mi-am dat seama că eram mai mult decât optimist. Eu la înot încă mă lupt să recuperez ca tehnica așa că a fost un moment bun să mai exersez înot la îngrămădeală, combinat respirat cu aruncat priviri rapide prin jur, etc. Am înotat seturi de 200 m în 2 min cu pauze de 55 sec. În total cam 1 km.

După înot, m-am urcat pe bicicletă și am urcat până în Poiana Brașov, ritm susținut. 25 km.

Ziua 3. Astăzi deja, simțeam că aș cam vrea o pauză pe care nu am primit-o, normal! Am fost la bazin în Sfântul Gheorghe. Un bazin de vreo 30 m, foarte ok și curat. Pentru că îmi simțeam brațele obosite, am lucrat jumate tehnică/jumate intervale. În total 1.2 km.
După bazin, am ieșit la o alergare prin Sf. Gheorghe de 6 km la ritm aproape de cursă. Primul kilometru a fost odios, dureri în ficat, splină, Dumnezeu știe ce e acolo.

 

Ziua 4. M-am trezit greu de tot, ca lovit de tren cu febră musculară peste tot. Totuși am reușit să trec peste și după o încălzire lungă m-am urcat pe bicicletă (30 km) și am făcut și o alergare (7 km) pe dealuri.

 

Pot să spun că m-am simțit foarte bine. Data viitoare, aș face antrenamentul mai lung cu o zi mai ușoară la mijloc. Mă bucur că a trecut fără accidentări. Am avut ceva emoții la alergare, cu o durere în gambă dar care a dispărut după prima zi.
Pe partea de nutriție, după gafa de la Prima Evadare unde era să leșin, sunt foarte atent. Am avut geluri High5 Energy Plus destule, izotonic și bătură de recuperare. Am mâncat foarte bine înainte de antrenament și m-am hidratat atent toate cele 4 zile.

 

Normal că m-am întors în București terminat și am dormit ca un bebeluș. Prima zi după, nu am făcut aaaabsolut nimic iar în a doua doar o alergare ușoară.

Leave a Reply