#30daychallenge: Crossfit Ring Muscle Up

După atâta pauză de la #30daychallenge am simțit că este timpul să mă întorc pentru o nouă provocare. Dacă ultimele provocări, sau aproape toate, mai bine spus, au fost despre a-mi antrena mintea sau despre a dezvolta un obicei nou, de data asta m-am decis să fac ceva diferit: o provocare fizică. M-a inspirat și o experiență pe care am avut-o săptămânile trecute când m-am trezit căzând în cur în Decathlon.

Să vă explic.

M-am dus în Decathlon să-mi cumpăr o trotinetă ca să pot ajunge cu Tudor la școală atunci când nu mergem cu bicicleta sau cu mașina. Am ajuns acolo și după ce-am probat câteva trotinete care nu m-au impresionat, am trecut pe lângă raionul cu long boards. Wow, atracție totală! M-am urcat pe unul și am început să dau câteva ture super entuziasmat. Eram doar eu și alți puști care probau divese drăcovenii. La un moment dat, când eram aproape să-mi închei tura de proba, am căzut cu un mare splash în mijlocul magazinului. Am simțit instant priviri acuzatoare de adulți responsabili. Mi-a plăcut la nebunie! M-am simțit stângaci făcând ceva sportiv, pentru prima dată după mult, mult timp. Long story short, l-am luat și acum învâț să merg pe el. Asta s-a întâmplat cam în aceeași perioadă în care scriam pe blog despre mindsetul orientat spre creștere so, toate au convers către ideea de a începe o nouă provocare care să fie fizică. Una dintre concluziile mele a fost că merită să-mi antrenez și ”mușchiul învățării” din când în când. În felul ăsta, mă mențin într-o stare de învățare, de experimentare care îmi da o energie bună de care mă pot folosi în tot ceea ce fac.

Provocarea: Ring Muscle Up

Cum practic deja crossfit de aproape trei ani, am ales una dintre cele mai grele mișcări din crossfit: ring muscle up. Este o mișscare pe care vreau de mult să o execut dar nu am îndrăznit să o atac până acum. Poți vedea mai sus, în video, cam cum arată o repetare făcută de atleți profesioniști. Eu nu fac nici măcar o repetare sau jumate de repetare. Plec de la zero. Chiar dacă sunt într-o formă fizică bună, pentru a face un ring muscle up am nevoie de forță și tehnică specifică. Provocarea este să ajung să fac cât mai multe ring muscle ups după 30 de zile de antrenament. Mă voi antrena la Crossfit Groove, boxul (adică sala, dar la crossfit îi spunem box, pentru că suntem speciali :)) la care merg de la început. Mă voi antrena după un plan făcut de Andu, coach și founder la Groove care a avut încrederea să pornească pe drumul ăsta cu mine. Mă voi antrena de trei ori pe săptămână în box și de două-trei ori acasă, în total vreo cinci ore pe săptămână, timp de patru săptămâni. După calculele mele, voi finaliza provocarea pe 7 noiembrie.

Concurs

Cu ajutorul celor de la Crossfit Groove, am organizat o mică provocarea și pentru cine citește blogul și urmărește acest #30daychallenge. Dacă ghicești câte muscle ups voi putea face la finalul provocării, poți câștiga două sesiuni de antrenament la Crossfit Groove. Pentru a participa, trebuie doar să lași un comentariu pe blog, pe Facebook sau pe Instagram cu numărul maxim de repetări pe care crezi că le voi putea face în 10 minute, în data de 7 noiembrie. Fuck, mi-au transpirat palmele 😀

Unde mă poți urmări

Cel mai des voi posta pe Instagram despre asta așa că dă-mi un follow acolo și urmărește story-urile.

Let’s roll!

Photo by Victor Freitas on Unsplash

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.